طراحی لوگو | سه سوت دیزاین

اگر ضرورت طراحی لوگو برای کسب و کارتان هنوز برایتان مورد سوال است و یا سوالاتی همچون :

– ضرورت طراحی لوگو برای کسب و کار

– قیمت و تعرفه طراحی لوگو

– انواع لوگو

– تفاوت لوگو نماد و نشان تجاری و آرم

 را در ذهن خود دارید ، خواندن کامل و دقیق محتوای این برگه را به شما توصیه میکنیم .

طراحی لوگو برای یک کسب و کار

طراحی لوگو شروعی برای یک کسب و کار

مای برند (my brand logo) لوگو در این باره میگوید :

شما ایده ای برای یک تجارت جدید دارید. مرحله ای هیجان انگیز! بهترین بخش شروع هر کسب و کار ، پیاده سازی و هویت بخشیدن به آن است. وچه چیزی میتواند بهتر از یک لوگو به کسب و کارتان هویت دهد .

هرگز بدون داشتن یک لوگو اصولی نمی توانید برندی را برای خود در ذهن دیگران هک کنید .

و از نظر ما اولین قدم برای اقدامات مرحله برندیگ یک کسب و کار طراحی لوگوی اصولی و منحصر به فرد است

لوگو اولین برداشتی که مخاطب از برند شما بر میدارد است و همچنین حس کنجکاوی در مخاطب ایجاد می کند.

انواع مختلف طراحی لوگو | لوگو مناسب برای کسب و کار شما

این صحیح است که تمامی لوگو ها تشکیل شده از عکس و نوشته هستند اما به دلیل اهمیت بالای انتخاب یک لوگو مناسب در کسب و کار نمیخواهیم محصولی اشتباهی را به دستتان برسانیم .

در این قسمت سعی داشته ایم که با اقتباس از وبسایت ۹۹ دیزاین و بازار طراحی لوگو در وب فارسی انواع مختلف لوگو را برایتان شرح دهیم .

طراحی لوگو مونوگرام

1. طراحی لوگو مونوگرام

وبسایت digitalsynopsis در تعریف لوگوی مونوگرام مینویسد که لوگوی مونو گرام نقوشی است که از یک یا دو حرف کلیدی نام برند تلفیق شده و ظاهری بسیار زیبا می آفریند .

طراحی لوگو تایپوگرافی

2. طراحی لوگو تایپ

لوگوی است که طراحی آن کاملا بر محور نام کمپانی است و در طراحی آن را تا حد ممکن ساده نگه میدارند .

طراحی لوگو تصویری نماد تجاری

3. طراحی لوگو تصویری یا همان نماد تجاری

در لوگوی تصویری نمادی جدید و منحصر به فرد که عموما فلسفه ، داستان و تاریخچه در پشت آن است را طراحی میکنند . این نوع از لوگو به هیچ وجه به کسب و کارهای نوپا و استارت آپی توصیه نمیشود .

طراحی لوگو ترکیبی

4. طراحی لوگو ترکیبی

این مدل از انواع لوگو ها ، ترکیبی از لوگو تایپ و نماد تجاری می باشد.

خصوصیات یک طراحی لوگوی حرفه ای و خوب

گویا بودن لوگو

یک آرم باید فوراً و صادقانه از فلسفه کسب و کار شما ارائه کند ، و دلیل خاص بودن برند شما را شرح دهد.

رنگبندی مناسب

رنگ در مورد برند شما چیزهای زیادی می گوید. بر اساس گفته ها و مطالعات سایت colorcom در واقع ، مطالعات نشان داده که رنگ ها ۸۰٪ ، تشخیص و یاد آوری برند را افزایش می دهد.

 

ماندگاری آسان در ذهن

یک لوگو عالی باید براحتی در یاد بماند. شما می خواهید توجهات بیننده خود را جلب کنید و تصوری از خود در ذهن آنها بجا بگذارید.

زیبایی در عین سادگی

لوگوهای ساده همانهایی هستند که افراد می توانند به محض دیدن آنها را تشخیص دهند. ساده ترین آرم ها همانهایی هستند که مردم بیشترین خاطره ها را با آن ها دارند.

نمونه کارهای لوگو

انواع طراحی لوگو و تعرفه آن ها در سه سوت دیزاین

لوگو ترکیبی

قیمت لوگو ترکیبی

1/400/000

  • تعداد پیش طرح : ۵
  • تعداد تجدید نظر : ۳
  • مدت زمان تحویل : ۳۰

لوگو نوشتاری

قیمت لوگو نوشتاری

670/000

  • تعداد پیش طرح : ۳
  • تعداد تجدید نظر : ۲
  • مدت زمان تحویل : ۱۵

لوگو تصویری

قیمت لوگو تصویری

670/000

  • تعداد پیش طرح : ۳
  • تعداد تجدید نظر : ۲
  • مدت زمان تحویل : ۱۵

چرا طراحی لوگو سه سوت دیزاین

ما به دنبال آنیم که در کمترین زمان ، با کیفیت فوق العاده و با قیمتی مناسب هنر تیم خود را در اختیارتان بگذاریم.

با سه سوت دیزاین لوگویی منحصر بفرد و ماندگار داشته باشید.

هر برندی لایق داشتن یک لوگوی خوب است.

تحویل به موقع پروژه

قیمت هایی منصفانه

کیفیتی بی انتها

موارد بالا اصولیست که ما با دست آویز شدن با آنها خواستار همکاری لذت بخش با تمام کارفرمایانیم .

پروسه سفارش طراحی لوگو در تبریز

مایلید با یک جلسه مشاوره تلفنی رایگان ابهامات ذهنی خود را بر طرف کنید؟   


در مشاوره تلفنی الگوی ذهنی شما از سفارشتان ثبت و تمامی بودجه مورد نیاز برای پیاده سازی ایده برآورد میشود و از بوجود آمدن هزینه های غیر منتظره در حین انجام سفارش شما خودداری میگردد. همچنین در طول مشاوره ، زمان مورد نیاز برای آماده سازی سفارشتان محاسبه گردیده ، شما را از آن مطلع میگردانیم و سفارشتان را در روز موعود تحویل خواهیم داد.
صداقت و تعهد کاری شعار ماست 🙂
   

تلفن تماس : 58721-333-041

تلفن همراه : 4344-948-0939

سؤالات متداول در مورد سفارش طراحی لوگو

سفارش طراحی لوگو چه تاثیراتی بر کسب و کار ما میگذارد ؟

وبسایت business2community درباره مهم ترین عواملی که دمورد کاربرد ها و تاثیرات سفارش طراحی لوگو بر کسب و کار و برندتان را اینگونه معرفی میکند  :

طراحی لوگو حرفه ای ومنحصر به فرد در اولین نگاه مخاطبانتان سوالات زیر را در مورد کسب و کارتان پاسخ میدهد :

شما چه کسی هستید ؟

چه چیزی را دوست دارید ؟

هدف شما چیست ؟

چه چیزی را درنهایت چگونه ارائه میدهید ؟

اصول و ارزش های شما چیست ؟

و این ها بهترین روش برای حک شدنتان در ذهن مشتریانتان است .

ایراد استفاده از لوگو آماده از سایت های لوگو ساز چیست ؟

شاید نیازی به گفتن جواب این سوال بعد از خواندن مطلب بالا نباشد اما باید بگوییم که یک لوگوی حرفه ای دارای بسیاری از مؤلفه های وابسته به نوع کسب و کارتان است که سایت های لوگوی آماده ساز از در نظر گرفتن این عوامل برای شما عاجزند.

در مقاله 10 اشتباه رایج طراحی لوگو که سایت های لوگوساز اکثرا این اشتباهات را شاملند می توانید به تمامی ایرادات پی ببرید.

ارتباط لوگو و عملیات برندینگ

برند شدن مرحله ای است که می توانید بدون ترس هزینه واقعی خدمات خود را از مشتریانتان بخواهید در صورتی که تا یک نشان ناشناخته اید مجبورید که همیشه در تلاش باشید که قیمت های پایین تر را خواستار باشید و مطمئن باشید بدون یک لوگوی حرفه ای شانس برنده شدن خود را به زیر 20 درصد پایین آورده اید.

آیا لوگو سایت ، لوگو اینستاگرام و لوگوی دیگر شبکه های اجتماعی ازهم متفاوتند ؟

نیاز  به متفاوت بودن لوگوهای شما در شبکه های اجتماعی ، وبسایت و جاهای دیگر نیست ؛ چه بسا که این عمل امکان ضربه زدن به پروسه برند شدنتان هم بزند بلکه تنها چیزی که مهم است این است که لوگوی شما به گونه ای شکل پذیر طراحی شود و با تغییر سایز چه کوچک شدن و چه بزرگنمایی کیفیت و خوانایی آن افت نکند و به اندازه استانداردش چشمگیر باشد.
در مقاله ای از سایت logoster می توانید سایز های متفاوت و پرکاربرد لوگو را مطالعه نموده و شکل پذیری لوگوی خود را بسنجید.